Emma-Matilda

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Matilda - 27 april 2011 08:37

God Morgon!


Sitter med en kopp kaffe och laddar för lite förmiddagslek i parken.

Nu har jag verkligen tagit paus länge från bloggen, men jag har haft så mycket annat för mig att det inte riktigt funnits tid över. Och så har jag inte riktigt känt för det heller.

Men jag tänkte inte orda så mycket mer utan bara bildbomba er med vad vi haft för oss under de dagar som det gapat tomt på inlägg.

Det blir lite uppdelning på det. Annars kommer ni bli yra i huvudet era stackare.


Kram på er!


Esther och jag bakade arraksbollar för jag var såå sugen! Ingen bild på dem dock!?

På Kvällen lagade vi köttfärssås. Ingen bild på den heller...

       


Per tog med oss till Nackareservatet, jag behövde dammas av lite. Det hjälpte!

           


Och lilla mor skickade fina blommor till mig.

 


Nu messar Ellen, time to go!

Vi har en dejt i lekparken, hoppas solen tittar fram bakom molnen.

Ovido - Quiz & Flashcards