Emma-Matilda

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Matilda - 2 april 2011 13:54

Hejsvejs!

Det är lördag och vi fixar och donar här hemma, ungefär som vanligt. Inget dåligt med det, det är skönt att få ordning omkring sig tycker jag. Idag har exempelvis Per dragit sladdar så nu kan jag dammsuga obehindrat, det mina vänner är rena rama lyxen! Särskilt när man har en måttligt teknikprylstokig man, då blir det hörgivs med kablar som kan reta ihjäl en dammsugande kvinna. Mmhm!


Men like I said - it's done! Gött!

Nu ska vi ta en liten fika, sedan lägga barnet i vagnen och ta en promenad till

Clas Ohlson för att investera i andra viktigt prylar till vårt hem. (Typ en kabelförgrening eller sånt...? Nej, jag vet inte vad det är. Jag brukar köpa fryspåsar.)


Well peeps, det var allt för stunden.

Vi för höras snart igen!


Puss o kram!


 

Ovido - Quiz & Flashcards