Emma-Matilda

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Matilda - 13 april 2011 08:47

God morgon!


Här duggregnar det och är grått och trist. Jag har därför inte så mycket roligt att berätta för er mina vänner.

Dagarna ser ganska likadana ut, äta, leka, sova, plugga, leka, äta, sova. Ja, vanlig vardag liksom, men inte så dålig det heller.

Jag tycker det är rätt skönt.


Idag ska vi förhoppningsvis få komma till BVC, Esther har under några dagar varit ilsket rödprickig på insidan låren. Mildison, Miniderm och Idomin har inte hjälp så nu måste vi få reda på vad det är som orsakar de små rackarna.


Själv misstänker jag budgetblöjorna från Willys eller ev tvättmedlet, men om det är tvättmedlet tycker jag hon borde vara mer röd överallt. Eller?

Vi får se vad de säger. Jag får återkomma om det.


Vi hörs snart igen gott folk!

KRAM-m

Ovido - Quiz & Flashcards