Emma-Matilda

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Matilda - 19 maj 2010 09:58

Idag har jag verkligen vaknat på rätt sida, Esther också!

Igår hade vi verkligen en jättemysig kväll med Per, farfar Göran och Pers bror Anders och hans sambo Camilla. God mat i gott sällskap kan inte bli bättre.
Göran stannade över hos oss och jag har premiärsovit på vår soffa. Den passerade med ett mycket väl godkänt!

Vi kunde inte låta Göran åka hela vägen till Knivsta (eller var det Märsta?)  mitt i natten och han verkade nöjd över att få stanna hos oss. Så, vi har ätit en god furkost tillsammans, solen skiner och det är närmare 20 grader ute!

Åh, det är så härligt i detta väder! Det gör mig lycklig på alla de sätt och vis och så luktar det helt underbar gott, kan det vara av häggen? Jag har ingen aning.!? Men gott luktar det och min balkongdörr står på vid gavel för jämnan.


När farfar och barnet lagt sig för natten igår kväll, beslöt vi oss för att klämma några avsnitt av Sons of Anarchy. Och har ni sett:

  klockan 23.10 tog jag bilden och då var det 18 grader, 18 GRADER varmt ute! Det var så härligt. Jag satt insvept i mitt täcke men det kändes helt överflödigt i värmen.


Jag hoppas på en liknande afton idag och tills vidare får ni en inblick i vad vi gör just nu!


Hoppas ni får en lika härlig onsdag mina vänner!!

(Mycket härligt i detta inlägg.. )

KRAMAR

Ovido - Quiz & Flashcards