Emma-Matilda

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Matilda - 30 mars 2010 23:16

Oj, jag blir trött på mig själv ibland vet ni det.?

En kort lista så kommer ni säkert förstå varför:

Omplantering/klippning av min krukväxter   

Leka med barnet

4 km promenad med barnvagn

Handla

Storkok av chili con carne till barn och vuxna

Leka med barnet

Dammsuga lägenheten på jord och grus

Tvätta och hänga tvätt

Leka med barnet

Lägga barnet  för natten

Baka bröd

Färga håret

Läsa geografi och svara på frågor som täckte in två sidor

Diska upp all disk efter brödbak och matlagning

Blogga lite om vad jag egentligen gör på dagen...

Umgås med mannen som just kom hem, ja, halv tumme upp på den.


Jag ska slänga upp lite bilder så ni får se.. Ska bara varva ner lite, kanske äta lite nybakt bröd!


God Afton Mina Vänner!



Ovido - Quiz & Flashcards