Emma-Matilda

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Matilda - 19 mars 2010 09:04

Japp, detta inlägg skall tillägnas de nya rätter som vi provat under några veckor.

Framför allt för att jag inte vill glömma vad det är jag lagat och att jag vid ett senare tillfälle kan gå hit och titta igenom det.

En liten påminnelse helt enkelt.


    

Citronrisotto               Fetaostgratnerad lax, bägge ur Lättlagat på 20 minuter

 

Nigellas Krämiga potatisgratäng


Sedan har jag ju förvisso gjort lite andra grejer, men det är främst dessa recept från böckerna som jag vill lägga lite extra på minnet.


Sedan har vi all barnmat som jag grejat ihop. När jag tänker efter så har det blivit en hel del! Mycket på frihand eftersom kryddningen ju inte är så svår i det läget. Men det kan va trevlig att föreviga det med, man vet ju aldrig när det kan komma till pass igen.

               

Mat
Ovido - Quiz & Flashcards