Emma-Matilda

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Matilda - 21 januari 2011 09:08

God Morgon!


Sedvanligt kaffe, sedavanligt grått väder. Vart är ljuset undrar jag!?

Idag blir det som vanligt studier, promenad, lek och bus.

Ganska skönt om ni frågar mig.
I afton blir det förhoppningsvis fondue i Nacka hos Anders och Camilla.

Det var säkert hundra år sedan jag åt det senast! Gott, gott!

Garanterat kommer det bli en bra fredag i alla fall!


Lillan och jag gick vår lilla promenadrunda och då slog det mig att det inte kommer ske så många gånger till i och med vår kommande flytt. Därför kändes det nästan extra nödvändigt att dokumentera.

             

Fort, fort, fort ska det gå! Och på det väldigt hala underlaget är det inte helt lätt att hålla de små föttera i styr. 

Men, det var en skön dag igår inte så kallt och inte särskilt slaskigt heller.


Till kvällen kom Anders förbi och käkade middag med mig och Esther, Per blev lite sen från jobbet så det var tur för oss så vi inte blev helt utan maligt middagssällskap!   

När Per till slut anlände hem intog herrarna soffan och diskuterade mycket viktiga 3D-termer rörande Avatar.   


Själv ställde jag mig i köket och slängde ihop knäckebrödet som planerat. Och det har vi spisat till frukost idag alla tre. Mums!


Näe..Back to work hörrni!

Jag har en laboration om metallernas spänningsserie som väntar på mig.


Kram kram! - m

Ovido - Quiz & Flashcards