Emma-Matilda

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Matilda - 19 mars 2012 08:51

God Morgon!


En ny vecka i hufvudstaden, kursstart för matematik C idag och avslutning i matematik B-kursen framåt torsdag.
Som vanligt i stort sett alltså.

Annars blåser och snöar det idag, undrar just vem som beställde det vädret?
Det får bli inomhushäng, dvs. leka, pussla och pärla armband, tills det bättrar sig.


Dagens musiktema är: Låt du inte kan låta bli att sjunga med i.

Kanske den absolut svåraste punkten på listan, jag sjunger ju snuttvis med i i stort sett allt jag lyssnar på.

Särskilt om jag slänger på det på Spotify när jag är ensam hemma. 
Åååh... jag kan inte välja!!


Green Day ligger mig förvisso varmt om hjärtat.
Jesus of Suburbia:



Många nätter i min ungdom (läs tonår) var det här terapi. Those were the days... Haha!


Nu ser det ut som om vi kan gå ut en sväng.

Hej på ett tag!


Puss och Kram/Matilda


Ovido - Quiz & Flashcards