Emma-Matilda

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Matilda - 14 mars 2012 22:56

...morgondagens nationella prov i matte B-kursen.

Från kl 15-19 sitter jag och skriver imorgon och jag misströstar ganska friskt nu i afton.

Tro det eller ej men jag besitter nog världshistoriens sämsta provnerver, det är ingen bra egenskap.

Men, men, det är bara ett prov av 5 i den här kursen, sen har det varit 3 inlämningar och slutligen examinationen då, som nu är framflyttad till nästa vecka.
Härliga Hermods är ju så förträffligt duktiga på att informera sina elever om sina regelverk hit och dit (läs med STOOOR ironi). Nåväl, jag är trött som få och tänkte gå upp tidigt för att utnyttja förmiddagen till att komma i högform inför skrivningen, hur är inte riktigt klarlagt ännu dock..


MEN! Jag måste ju passa på att visa vad denna eftermiddag innehållit, förutom matteplugg då.

           Den här skruttisen bor i min mage!
Var visserligen inte dundersugen på att visa upp sig från sin bästa sida, men varför göra det bara för att bli fin på bild?!
Ett fint litet hjärta som tickade på, lagom stor och i största allmänhet väldigt sprattlig räcker gott och väl för mig, för oss kanske jag ska säga. 

13 augusti är h*n beräknad till nu, känns som en evighet!! Men den som väntar... Vi väntar!


 


Med handen under hakan avrundar h*n det här inlägget. 


Nu, bums i säng Matilda!!

Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards