Emma-Matilda

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Matilda - 6 mars 2012 09:08


God Middag!


Hej på er, jag befinner mig för närvarande i Kbg och pluggar som en galning.

Det ligger till på följande vis att jag har en examination inbokad på fredag och samma dag har jag även en inlämning i samma kurs - "teknik, människa, samhälle".

Examinationen, som jag fått boka själv, gick inte att boka till annat datum (det fanns inga tider) och inlämningen var bestämd redan vid kursstart.
Vad som kan tilläggas är att denna inlämning också bör vara inskickad innan fredag... 
Så är det. Och i.o.m att detta sammanfaller på en och samma gång så fick det bli på följande vis att jag, barn och katt fick fara ner Kbg för lite bistånd med älskade barnet.


Tråkigare mamma/vän/sambo/bloggare/whatever får man leta efter just nu, men TACK-O-LOV så har jag världens bästa back-up här nere som kan rycka ut när nöden verkligen kräver.
Därför huserar vi, Esther, jag och katten, i Åsen under några dagar och nästa vecka får Esthern på egen hand röja hos farmor och farfar, då är det nämligen div slutprov, nationellt prov och examination i kursen matematik B.


Håll ut ett tag och så ska jag, så fort jag känner att jag hinner, uppdatera här på bloggskrutten och så får ni ha lite överseende med några haltande veckor!


Puss och Kram-M

Ovido - Quiz & Flashcards