Emma-Matilda

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

I'm on a misson!

Av Matilda - 8 augusti 2011 20:29

Min tvättmaskin luktar surt, tvätten som körs i maskinen luktar surt.

Föreställ er lukten av att gå omkring och lukta surt. Trots att kläderna är nytvättade.

Jag har fått nog. Nu ska maskinj*veln bli luktfri.


Återkommer med mer info på området inom kort.


 

 
 
Viktkamp

Viktkamp

9 augusti 2011 01:24

Låter ju inte allt för fräscht!

http://viktkamp.webblogg.se

 
sandra

sandra

9 augusti 2011 09:20

hejsan hehe ja visst var de roligt ord, att de ens kan bli ett sånt ord de kunde man aldrig tro hehe. jasså fränt att dom kom samam dag, vilken tid föddes din??
desamma/Sandra

testat gjort rent silen på tvättmaskin kan bli massa svart gegge där.

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

 
sandra

sandra

9 augusti 2011 12:23

okej det var samam här skitvarm och vi höll på flytta mitt i värmen och precis när jag ska instalera boxern till tvn för att se allsång på skansen så går mitt vatten hehe 1 vecka tidigt :) så åkte in runt 22.00 den sista juni och klockan 01.45 1 juli så föddas han, stor kille på 4795 gram och 54 cm.

okej samma här kan inte så mkt om de heller så karln får fixa hehe. hoppas du slipper lukten nu!

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 28 januari 2016 23:37

  Hej,   Ett behov sköljde över mig och jag kände för att skriva ett par rader... Över ett år sedan det hände senast. Tänk så mycket ett år kan innehålla. Ett år. 5:e april är dagen, "förhoppningsvis" kanske ska tilläggas, det är dagen a...

Av Matilda - 21 december 2014 14:29

Hej på er,   Det blir inget långt inlägg denna afton. Hos mig är klockan snart 22:00 och måndagen stundar alldeles för snart. Vi har haft haveri på servrarna och har varit utan internet och telefon ett par dagar. Och när det äntligen funge...

Av Matilda - 4 december 2014 23:09

  God Morgon Min Vänner!   Nu är det mer än två veckor sedan jag uppdaterade er om livet på M/V Falstaff. Tiden flyger iväg, på lördag är det fyra veckor sedan jag mönstrade på. I skrivande stund är klockan 06:09, i Sverige 23:09.   Förra v...

Av Matilda - 21 november 2014 11:05

  Hej På Er,   Vi är på väg mot Shanghai, tar lots kl 06:25 (23:25 svensk tid) imorgon. Men nog om det. För att ni ska få en liten uppfattning om hur en helt vanlig dag ser ut kommer här Masan i massiv bildform.   Ankomst omkring kl 07:30 ...

Av Matilda - 19 november 2014 10:54

  God Kväll, Det är en friskare tjej som sitter framför skärmen denna afton. Klockan är strax 19:00 och jag misstänker att tröttheten smyger sig på om en stund. Mellan Yokohama och Shanghai brassade vi klockan en timme bakåt, men detta fick snäll...

Ovido - Quiz & Flashcards