Emma-Matilda

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Matilda - 22 augusti 2011 20:46

God Afton!


Ja, idag har jag alltså varit hos farbror doktorn. Efter helgens hosta, svullen hals och svullna lymfkörtlar så trodde jag nog att han skulle ge mig åtminstone en ny kur av dunderpenicillin. Men nej. Jag vaknade idag, piggare än någonsin. Ingen svullnad, ingen hosta, ingenting. Mina lungor var ljudfria! VA!? Så som jag låtit? Näe, inte idag, inte kl 09.00 när jag satt där på mottagningen.


En sänka och kontroll av blodvärden har tagits och en remiss för lungröntgen, håller tummarna att det inte visar nåt dåligt utan bara meddelar att detta är något enormt segdraget som kommer gå över snart, väldigt snart.  


Ja, nog om sjuka och elände. Tack för er omtanke allihop!


Tänkte dela med mig av vår blöta tur på tandem från i somras, det var faktiskt riktigt mysigt att trampa omkring på den alla tre.

          Litet familjeäventyr som fick sig en liten skur innan det blev dags för picknick utmed Vätternstranden.

     

 

Ett fint sommarminne!


Nu - True Blood och popcorn!

Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards