Emma-Matilda

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Matilda - 15 april 2010 09:29

Igår var en solig och mycket fin dag, vi var ute länge både barnet och jag.

Tog en sväng runt kvarteret och upptäckte en ny gungplats med tillhörande sandlåda som vi blev tvungna att prova på.

          Blev mycket uppskattat av den lilla, sand i både skor och mun var verkligen en höjdare!


Väl hemkomna efter en lång stund ute så somnade hon och jag hade inte hjärta att väcka henne så hon fick sova i vagnen och jag fick tid att läsa lite:

   


Aftonen vigdes åt bak, bak och mera bak! Jag älskar att fixa och dona i mitt kök, det är så himla roligt att prova nya saker. Igår blev det choklad cookies med jordnötter och kokosbullar för hela slanten!

   


Aftonen avslutades på följande sätt:


Matilda: Per, Älskling...


Per: Yes babe!


Matilda: Varför står det ett mjölkpaket på badrummet...?


Per: Men jag kan inte skita om jag inte har något att läsa!


Matilda: Men va faan!!??


Per: Ja, men det är ju tomt älskling!   


 


Trevlig Torsdag Gott Folk!

Ikväll är vi ute och powerwalkar! (Undrar om man säger så..?)    

Ovido - Quiz & Flashcards