Emma-Matilda

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Matilda - 7 februari 2012 08:38


God Morgon på Er!


Jag sitter här framför datorn och väntar på att tiden skall gå.

Har ett par samtal som måste uträttas men telefontiderna är först från kl 09 och då får man snällt vänta när man är upp med tuppen.

Meen, men, vad göra!?



Strunt samma, jag har något annat roligt som jag vill berätta för er!


   

   

Den bor här:

  Haha!! Ser för tillfället ut som en svullen blekfis men om några veckor ser jag förhoppningsvis snarare gravid och blek ut än bara överjäst.

Jag är bara i vecka 13 (eller 14, lite osäker) så det är inte så konstigt att det inte syns övertydligt ännu.

Kul, kul!


Har insett att bloggen fått stå tillbaka pga att jag mått ganska ruttet de 11 första veckorna, det är med andra ord inte bara studierna som upptagit min tid. Främst på kvällarna men även en släng på morgnarna. Äppeljuice har stundom varit min räddare i nöden.

Sedan är jag ju trött lite hela tiden men vad gör väl det när man går och väntar på något så fint som en liten filur till sommaren! Då har jag hellre all trötthet och illamående i världen!!

Det känns dock som en evighet till 18:e augusti, tänk att det då förhoppningsvis är varmt och soligt, grönt, lummigt, varmt i vattnet, doften av grillad mat... En avlägsen tanke i denna bistra midvinter.


Förhoppningsvis kommer trots allt den där sommaren att infinna sig som vår bebis förhoppningsvis också kommer göra.   Lycka i mitt hjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards