Emma-Matilda

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Matilda - 24 februari 2014 14:09


God Middag!

 

Nu ska jag berätta för er hur dåligt tålamod jag har när saker krånglar. Jag tappar fattningen. Särskilt när det gäller tekniska prylar som bara SKA fungera. Det ska inte krångla, bara fungera när jag behöver det. Punkt.

 

Jag har kommit över en skrivare. Jättebra! (läs: lånat av mor och far tills vidare)

MEN! Den TOTALVÄGRAR att skriva ut om det inte finns färg i alla patronerna. Den hjälper inte om jag bara byter svart patron, vilket jag gjort, och bara vill ha svartvita utskrifter. Nej, nej, nej, det går minsann inte. Hur kunde jag ens tro något så korkat. Ni hör ju vart det här är på väg.

 

Jag fick ett mindre frispel, googlade som en liten dåre men utan större framgång.

Dessutom vägrar jag lägga pengar på färgpatroner när det bara är svartvita utskrifter jag vill ha/behöver.




Hur kom jag då runt detta idiotiska problem?

 

    HA. HA. HA. In your Face Brother MFC-240C USB!

 

Hihi, klappar belåtet mig själv på axeln.    

Nu ska det printas tentor och annat smått och gott, bara för att jag kan!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards