Emma-Matilda

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Matilda - 23 februari 2014 21:10



Den här går varm i mina högtalare just nu. Åh, Me likey!

Ah men så bra, intresseklubben antecknar.

Av Matilda - 23 februari 2014 18:26

 

God Kväll!


Jag har landat min älskade kökssoffa, sitter just nu och samlar kraft för att plugga lite juridik ett par timmar. Barnen har åkt hem till Karlsborg så katten och jag är själva igen.

När barnen är här så håller han sig undan, men så fort de åkt gör han anspråk på mitt sällskap igen.

T.ex 


Om mindre än en vecka har jag bytt bostad. Jag räknar ner, det kanske märks?

Lovar en liten uppdatering över mitt nya hem så fort jag tycker det är värt att visas upp. Min alldeles egna bostad. Första, egna bostad. Märklig känsla. Men på ett mycket bra sätt.

 

Nog om det, nu måste jag sätta lite fart. Vi hörs kära vänner.

 

   

Persistence of Memory

 

-m

 

Ovido - Quiz & Flashcards