Emma-Matilda

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Matilda - 1 februari 2014 19:34


Hej igen.


Lördagskvällen har smugit sig på och huvudet orkar inte riktigt fokusera på ECDIS mer.

(Electronic Chart Display and Information System)

 

Eller rättare sagt, huvudet orkar inte fokusera på något alls.

Om en film känts som ett alternativ hade det nog blivit det.

Men ikväll har jag tur, Melodifestivalen sänds live på SVT Play.

Och mitt oengagerande sinne behöver då bara koncentrera sig på en enda sak: Lyfta armen till och från popcornskålen.

 

 

 

Trevlig Kväll Gott Folk!

/m






Av Matilda - 1 februari 2014 12:42


God Förmiddag!

 

Ursäkta min tystnad. Jag har haft ett par kvällar sysselsatta med fix av den nya datorn, lägg därtill studier och tidsrymden för bloggen minskar.

 

 

 

 

Det är lördag, jag unnade mig sovmorgon. Lyx!

Klev ur sängen med ett strålande humör. Gjorde morgonkaffe, och den sedvanliga frukostmackan.

 

En ny macka senare och äntligen position intagen, här kommer jag nog kura ett tag.

Much to do!

 

 

Vi hörs lite senare!

/m

Ovido - Quiz & Flashcards