Emma-Matilda

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Matilda - 17 december 2010 16:09

Hallå hallå!



Lite fattigt på bloggfronten, jag vet.

Jag har känt mig omotiverad.


Ja.... eller i ärlighetens namn snarare lite höstdeppig, trött och irriterad i största allmänhet. Men idag känns det som att det är på väg att gå över efter att ha bosatt mitt lilla huvud i några dagar. Sånt blir det ibland.


Idag har jag och Esther avverkat ytterligare några klappar, gött som snus!

Och det är åter igen klappar som känns goa att ha inhandlat. Ingen ångest någonstans! Bra med det!


Ikväll blir det Biff Stroganoff (Pers ständiga önskemål som middag - typ), förhoppningsvis ett gott vin till det, fredagsmys, kvällspromenad och så kommer jag garanterat vara tillbaka på banan imorn igen!


Några trevliga Esther-nyheter vill jag förresten dela med mig av:

  Jag höll på så här länge eftersom det är sjukt svårt att ta bilder på en unge som INTE, under inga som helsta omständigheter, vill stå still.

Till slut lyckades jag iaf

   

För första gången i sitt liv har vi fått till en liten tofs mitt på huvudet. Jättetokigt ser hon ut. Länge har jag velat göra det men det har bara inte funnits tillräckligt med hår, men nu så!  

Och så hennes nya favoritsysselsättning är:
    Gissa vad Marvinstackaren tycker om att bli kramad/legad (hmm.. undrar om det heter så?) på! Men han är ju sååå gosig tycker skruttungen.


Nu tar vi helg!

Hejsvejs på ett tag!

Kramar-m

Ovido - Quiz & Flashcards