Emma-Matilda

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Matilda - 7 december 2010 19:40

God Afton!


En härligt, härlig kväll. Esther har precis somnat (tidigaste någonsin?) och jag sitter bara och lurar på vad jag ska hitta på en helt ensam kväll som denna.

Per är i Göteborg på en, hmm.., typ "presentation" med (av?) MODO

(programmet som han jobbar i - gör 3D i alltså.), så jag är helt ensam   .


Eller.. Näe hörrni, det är faktiskt rätt gött.

Jag tror jag ska göra lite glögg åt mig själv, titta lite mer på kemin för att jag är sugen på det och sen bänka mig i soffa men en riktigt sötsliskig, tjejig film eller så, det känner jag för en kväll som ikväll.


En fin dag har det varit idag, väckte man och barn till julkalendern 07.15 (barnet behöver ändra sina sovrutiner, tyck fungera än så länge) som följdes av frukost och sedan en tur till Högdalen innan Per for iväg.


ÄNTLIGEN har jag/vi fått tummen ur och jag kunde inte bärga mig att få provköra den:

  Tada!

Pulkan!

Det var så innerligt välbehövligt eftersom det är helt bedrövligt mycket snö att det inte är på tal om att ta sig fram med barnvagn någonstans.

Liten och jag tog en rejäl provsväng runt naturslingan och hon älskade den!


Mm, det var vår dag i kort drag och nu ska jag bara ägna kvällen åt mig själv.

Later folks!


Kramar-m 

Ovido - Quiz & Flashcards