Emma-Matilda

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Matilda - 22 juni 2014 14:50


Hej på er, jag tänkte visa hur vi firade årets längsta dag här på TransPaper. Eftersom vi kom till kaj på midsommaraftons kväll så fick vi fira vår midsommar på lördagen istället. Jag fick, till min stora förtjusning, bistå Ina i byssan mellan 08 och 17 och detta var vad vi åstadkom:


           


Och vår filippinska besättning stod för fyratimmars grillningen, en tradition som hänger med både vid jul, nyår och nu midsommar.

            


Vi klarade oss undan regnet men tyvärr var/är det så fantastiskt kallt här i Finland (8-10 grader) så långbord på däck fick vi hoppa. Men det var en underbart god middag i trevligt sällskap - en riktigt lyckad dag med andra ord!


Hoppas ni haft en fin midsommarhelg allesammans.

Kram-m

Av Matilda - 22 juni 2014 14:08



Midsommarfirande i Åsen

     

 

Som Jag Älskar Er Mina Fina Barn

 

Ovido - Quiz & Flashcards