Emma-Matilda

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Matilda - 10 januari 2014 23:20


God Afton.

 


Fredagskvällen är här, dagen är slut och jag tänkte väl inte bli alltför långrandig i detta inlägg.

Jag har dessutom en god bok som väntar på mig. Eller ett avsnitt av Homeland.

 

Efter många (jag har tappat räkningen..) sköna, avkopplande dagar hos mor och far är jag tillbaka i Göteborg.

Bortskämd med allt från god mat till frisk luft är det också ganska skönt att komma hem till sitt.

Det är långt ifrån ofta som jag äter hemlagad köttsoppa med rådjurskött och klimp.

Så gott!! Tack mor och far, önskar det fanns fler ord som kunde beskriva hur tacksam jag är för allt ni gör för mig.

 

 

Lägenheten i Kålltorp börjar kännas alldeles för stor. Jag längtar efter mitt, förhoppningsvis, nya hem.

Allt är inte helt klart ännu men på mycket god väg. Lovar att återkomma om detta.

Per har just flyttat ut sina saker så i skrivande stund sitter jag i ett litet organiserat kaos.

Men det är en dag imorgon också!

 

Ah, just det.

Note to self: Måste kolla och fixa ny laptop, alla tips är välkomna.

  

Men oavsett oreda så har jag två juveler som förgyller min tillvaro.

Underbara, älskade ungar!


Nu har jag bestämt mig, det blir Homeland. Grymt bra serie!!


God Natt Mina Vänner!

-m 



Ovido - Quiz & Flashcards