Emma-Matilda

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Matilda - 4 januari 2014 20:49

 

Hej på er.


Så är ännu en dag på väg mot sitt slut.

Jag känner att det är tid för mig att skriva något om tillvaron. Den nya tillvaron.

Per och jag har separerat.

Han och barnen har flyttat till Karlsborg, jag bor kvar i Göteborg tills skolan är klar.


Det aldrig lätt att bryta upp och gå vidare. Det hade jag inte förväntat mig heller.
8 år och två fantastiska barn - vilken historia! För det är jag evigt tacksam, det är jag verkligen.

Men hellre två lyckliga föräldrar på var sitt håll än två olyckliga själar under samma tak.

Så som ni säkert förstår blåser det förändringsvindar i livet. Men jag känner mig stark.

Och framförallt redo. Redo att ta mig an allt vad som väntas under det här nya året.


Nu vänder vi blad och skriver ny historia.

/Matilda

 




Ovido - Quiz & Flashcards