Emma-Matilda

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Matilda - 15 april 2012 17:11

Hallå på er!


Jag har tänkt på den här musikutmaningen så himla många gånger och den har dessvärre kommit i kläm bland alla göromål, strunt samma tänker jag och fortsätter den i min alldeles egen takt.
Jag tycker ju så samtidigt att den är lite rolig att fundera på.


Som temat för dag 9, en låt jag spelar när jag är arg.
Ja, det finns egentligen bara en låt som jag spelar när jag är riktigt, riktigt, RIKTIGT ap-förbannad, kan verka lite väl magstarkt att lägga upp den här på bloggen men jag följer bara utmaningens lista.
(Listan hittar ni för övrigt under kategorin "Musikutmaning" till höger i bloggen, bara att bläddra bakåt bland de musikrelaterade inläggen så finns den där.)


Det är väldigt, väldigt sällan jag är arg att nöden kräver den här låten. Och ta den för guds skull inte på fel sätt, jag vill inte se någon död - aldrig någonsin - men i vredens stund så är den rent av behaglig i det lilla örat.
Here goes:


Dope med "Die Mother Fucker Die"  


Jag återkommer lite senare nu ska jag laga mat!


Puss!

-m

Ovido - Quiz & Flashcards