Emma-Matilda

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Matilda - 12 april 2012 20:49

God Afton!


Sitter med en kopp te och samtalar med Natalie om diverse ting.

Tänkte bara göra en avstämning nu i vecka 23, jag både ser och känner mig annorlunda mot när jag väntade Esther.

     Visst, bildjämförelsen är låångt ifrån den bästa men den får verka som min personliga minnesnotering. Jag var större med Esther vid den här tiden men jag har ju lagt på mig mer "omkringhull" den här gången... Jag sitter ju för det mesta still och pluggar på dagarna, när jag väntade Esther jobbade jag på caféet. 


Nåväl, jag är fortfarande övertygad om att det är en liten gosse. Men oavsett om det är en han eller hon så är det ett väldigt aktiv litet barn, särskilt på kvällarna och vid 5-tiden på morgonen.
Om jag inte missminner mig så var även Esther ganska rivig i magen, skillnaden är att den här lilla krabaten oftast ligger lång ner och trycker på min blåsa vilket gör att de nattliga toabesöken ökat i omfattning de senaste två veckorna.


Så är läget just nu, men jag trivs som fisken i vattnet - tjock och lycklig!


Ovido - Quiz & Flashcards