Emma-Matilda

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Matilda - 11 april 2014 18:22


God Afton,


Jag sitter på min kökssoffa, dricker te och huttrar. Tror bestämt att en förkylning håller på att sätta klorna i mig. Det har jag verkligen inte tid med. Jag menar, klarade jag mig från magsjukan som härjade när mor och barnen var här, då bör mitt extraordinära immunförsvar stå emot en sketen förkylning. Eller?


Anyway, hur sysselsätter man sig en fredag som denna?

Min magkänsla säger mig att ni redan gissat.


 



Mer exotiskt än så här kan det knappast bli, på tisdag är det muntlig tenta på detta.

Ljud- och ljussignaler. Men blir man nödställd, t.ex på en öde sandstrand, då kan det ju vara en god kunskap att veta vilken siluettsignal man ska använda om luftspaning pågår. För den sannolikheten är ju så stor.

Eller?


Teet är slut, måste göra mer.


Trevlig helg, ta hand om er!

/m


Ovido - Quiz & Flashcards