Emma-Matilda

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Matilda - 12 januari 2012 17:14

Hej på er!


Ursäkta min frånvaro, min vardag rullar på i sådan rasande takt och jag med nöd och näppe hinner det jag vill, bör och måste göra. Så är det! Jag har det trots allt mycket bra!


Tänkte bara berätta att den första och kanske enda riktiga snön för den här vintern föll i tisdag.
Och så var det faktiskt ganska kallt, till min stora förvåning!

              Inte så mycket snö så att det blev pulkaåkning men vi var ute i två timmar och njöt av det härliga vintervädret.


Dessvärre regnade allt bort följande dag och nu ser det ut som det gjort större delen av den här vintern., dvs. barmark, regn, blåst och rusk.

Trots detta är jag på toppenhumör och slänger in en liten låt som gör mig lite extra glad.



Ta hand om er!
Puss och Kram-m

Ovido - Quiz & Flashcards