Emma-Matilda

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Matilda - 16 september 2011 22:34

Hej på er!


Sitter här och kikar igenom min mobil på bilder.

Där fanns en massa småtrevlig bloggmaterial som jag tänkt lägga upp men inte hunnit. Men det tar jag igen nu istället.


En dag i förra veckan var Tösabiten och jag ute på promenad, då skulle hon prompt köra vagnen själv:

     

Sa jag att det var i uppförsbacke?


 

Jag gjorde en plommonchutney på alla plommon jag fått. Den står just nu och mognar i skafferiet. Lite osäker på om den blev bra bara.. Vi får se!


 

Marvin utnyttjar tillfället när Esther är borta och hänger med mig Överallt! Verkligen överallt!! Här sitter jag på toaletten och då ligger han.. ja ni ser ju själva.    


 

Vår spartanska, men goda, fredagsmiddag. Fantasin sviktar och då blir det färsk pasta och grönsaker.


Så kan det se ut hemma hos oss. Näe, om man skulle krypa till sängs nu. Det är ju trots allt en dag i morgon också. 

Ta hand om varandra!


Kram-m 

Av Matilda - 16 september 2011 14:18



JAG LÄNGTAR EFTER MIN GULLFIA!


Ju större hon blir desto jobbigare är det att vara ifrån henne. Det här gången är inget undantag och det påverkar mig mer än jag kunnat ana.
Imorgon ska jag få träffa henne, längtar ihjääl mig.

Sitter här och blir nästan tårögd av tanken.

Jag har så sjukt mycket skolarbete att läsa och skriva, och jag vet att hon då har det bättre i kbg när det är en sån här intensivperiod, men ändå!

Hon fattas här hemma.


Snart ses vi mitt älskade lilla Hjärta!

    Du är bäst i världen, glöm aldrig det!   

Ovido - Quiz & Flashcards