Emma-Matilda

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Pustar ut, laddar om

Av Matilda - 17 november 2011 15:28

Hej på er!


Nu är jag definitivt färdig med bägge kurserna för NTI-skolan.

Ni vet 50 poäng "organisation och ledarskap" och 50 poäng "transport och spedition".


Det är alltså 100 poäng till mitt gymnasiala slutbetyg och det känns fruktansvärt bra.

Betygsmässigt, ja, ja, jag fick mina två  MVG:n som jag ville ha och jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes bra.

Pappa: "Jaa, jag vet att jag har pluggat för mycket nu igen!"


Men jag är glad, drar en lättnadens suck, laddar om batterierna och lägger fullt fokus på mina tre återstående kurser.


OCH när jag ändå sitter här och skriver vill jag bara passa på att säga STORT, verkligen

JÄTTESTORT TACK!!


Tack Jessica, Tack Carina och Tack Pappa för att ni har hjälpt mig i transportkursen och Tack Natalie för din hjälp i organisationskursen, utan er hjälp hade det inte gått så bra!


Det är guld värt och jag är så glad och tacksam för detta, *bugar och bockar*


Nu måste jag återgå till plugget - igen. 

Det här är verkligen den sjukligt ointressantaste bloggen just nu men tyvärr så är det läget för stunden.   

Men! Jag hittade förresten dessa bilder i kameran passande nog!

             

 
 
jessica a

jessica a

18 november 2011 19:39

Så KUL att du klarat dig så bra och det är du verkligen värd som orkar plugga! Inte alls avis.... trivs bra med att jobba :)

Oxå roligt att du uppskattar mina kommentarer, får jag säga det själv så är jag rätt duktig på att kommentera och även om det är mycket plugg här nu är det roligt att följa dig och familjen.

Trevlig helg på er,
kramis

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 28 januari 2016 23:37

  Hej,   Ett behov sköljde över mig och jag kände för att skriva ett par rader... Över ett år sedan det hände senast. Tänk så mycket ett år kan innehålla. Ett år. 5:e april är dagen, "förhoppningsvis" kanske ska tilläggas, det är dagen a...

Av Matilda - 21 december 2014 14:29

Hej på er,   Det blir inget långt inlägg denna afton. Hos mig är klockan snart 22:00 och måndagen stundar alldeles för snart. Vi har haft haveri på servrarna och har varit utan internet och telefon ett par dagar. Och när det äntligen funge...

Av Matilda - 4 december 2014 23:09

  God Morgon Min Vänner!   Nu är det mer än två veckor sedan jag uppdaterade er om livet på M/V Falstaff. Tiden flyger iväg, på lördag är det fyra veckor sedan jag mönstrade på. I skrivande stund är klockan 06:09, i Sverige 23:09.   Förra v...

Av Matilda - 21 november 2014 11:05

  Hej På Er,   Vi är på väg mot Shanghai, tar lots kl 06:25 (23:25 svensk tid) imorgon. Men nog om det. För att ni ska få en liten uppfattning om hur en helt vanlig dag ser ut kommer här Masan i massiv bildform.   Ankomst omkring kl 07:30 ...

Av Matilda - 19 november 2014 10:54

  God Kväll, Det är en friskare tjej som sitter framför skärmen denna afton. Klockan är strax 19:00 och jag misstänker att tröttheten smyger sig på om en stund. Mellan Yokohama och Shanghai brassade vi klockan en timme bakåt, men detta fick snäll...

Ovido - Quiz & Flashcards