Emma-Matilda

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Matilda - 12 maj 2014 16:45


Hej på er,


Det är måndag och en ny vecka ligger framför mig.

Barnen har varit hos mig i helgen och då är det lite stiltje här på bloggen. Det har det dock inte varit i mitt hem, ett sånt kaos mina två kan lämna efter sig. Det är inte värt att dokumenteras eller postas här, jag lovar!

Herre.Gud

       

Men de tu är fantastiskt fina ändå.


Men, men, mitt i denna oreda har jag fått ett ryck, jag målar hylla och vägg. Jag är så besinningslöst trött på brunt!! Skönt att äntligen få det gjort.

Sista strykning blir ikväll om jag känner för det, annars kan jag ta det imorgon.


Förresten, "Calm after the storm", Nederländernas bidrag i ESC, herre gud så bra den är.

Den går varm i mina högtalare.


Det var allt jag vill berätta. Ha det fint allihopa!
/m



Ovido - Quiz & Flashcards