Emma-Matilda

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Matilda - 1 maj 2014 10:38


God Middag,

 


Första maj, soligt men tyvärr ganska kyligt. Åtminstone här i Karlsborg.

Jag är här - igen. Det har blivit många turer hit på senaste tiden. Denna gång är det för att fira mormors födelsedag som är just idag.

 

Men i ärlighetens namn, den här lilla byn är en oas när våren kommit och sommarvärmen tillåter allt från middagar, lek och studietid utomhus. En plats man bara vill vara på, och njuta. En lägenhet i Göteborg känns liksom lite mindre lockande.

         

 

Jag är så oerhört tacksam över möjligheten att komma hit och bara vara för ett litet tag. Nu har jag laddat om batterierna, (och lagt på mig några bekämlighetskilon) och är redo att ta mig an sista månaden i skolan innan stundande tentor och praktik. Tack mor, tack far!


Hoppas ni hade en trevlig Valborgsmässoafton kära vänner. Det hade vi!  

Nom nom nom!!  

 

 

    /m

 

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards