Emma-Matilda

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Matilda - 21 november 2014 11:05

 

Hej På Er,


Vi är på väg mot Shanghai, tar lots kl 06:25 (23:25 svensk tid) imorgon. Men nog om det. För att ni ska få en liten uppfattning om hur en helt vanlig dag ser ut kommer här Masan i massiv bildform.


Ankomst omkring kl 07:30

 

Väldigt vackert, väldigt kallt!

               

 

Lastoperation

 

Endast en bråkdel av bilarna på kajen kördes ombord hos oss om ni undrar. Men grävmaskinerna är våra!

                     


Avgång omkring kl 17:00

 


Upp med rampen, standby forward and off we go!

               


Jag ska försöka fixa batterier till min kamera, då blir det förhoppningsvis ordning på bildkvalitén här. Dessutom måste jag justera storleken, så det går att ladda upp dem utan att det tar ett dygn. Ni får ha tålamod helt enkelt.

En kopp te, ett äpple, ett avsnitt The Wire och sedan dags att sova. Klockan 06:00 står jag på bryggan igen, 14 dagar sedan jag mönstrade på. Tiden flyger fram!


Trevlig Fredag Gott Folk!

/m



Ovido - Quiz & Flashcards