Emma-Matilda

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Matilda - 10 april 2013 22:27

Hej På Er!


Nu var det längesedan. Igen.


Men vet ni, det har känts lite omotiverat att blogga om min vardag.
Omotiverat av den anledningen att Anders, min bror, blivit så sjuk.
Och att skiva om min vardag känns i sammanhanget så obetydligt när jag vet hur mycket han kämpar med sin egen.

Men oavsett hur tungt det känns eller hur obarmhärtigt tiden ändå rullar på, trots sorgsna besked, så vill jag ändå fortsätta blogga. Även om lusten att göra det emellanåt sviktar.


Här kommer ett litet bildmontage från veckorna som gått sedan vi hördes senast.
Våffeldag, gung-premiär för Edith och påskbordet är bara några trevligheter som jag tyckte förtjänade att dokumenteras.     

Vi hörs snart igen!

KRAMAR

/Matilda

 

Ovido - Quiz & Flashcards