Emma-Matilda

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Matilda - 2 mars 2014 19:23

 

God Afton!


Första natten i mitt nya hem. Jag är kär i den här lägenheten, så är det. Trivdes aldrig riktigt bra i Kålltorp, men här känns det rätt redan nu. Nu är det en del (läs: massor) att fixa med, packa upp, komma i ordning och bo in sig. 

Det kräver vissa inköp för att komma i ordning. Jag som aldrig ens ägt en skruvmejsel i hela mitt liv, nu har jag både liten verktygslåda och en slagborr. Och dessutom ett nyfunnet intresse för verktyg (!), när hände det??

 

        Dagens projekt: hatthylla

 

Imorgon målar jag skåp. Det går bra nu!

 

Hoppas ni också har en riktigt fin helg kära människor!

Kramar-m








Av Matilda - 2 mars 2014 00:13

    Sista natten på Lagmansgatan i Kålltorp (pappas lösning - kabel)


och första natten i nya lägenheten


    Det kommer bli så bra det här!!!


#mycketgladtjej

/m

Ovido - Quiz & Flashcards